2010.11.19 23:36
[komunikat] gra "znajdź komórkę"
Donoszę, że napisałem grę: http://bajobongo.net/zerro/piotr/programy/komorki/
Na prostokątnej planszy są komórki, które losowo zmieniają kolor między czarnym i białym. Jedna komórka nie zmienia koloru losowo, ale wtedy i tylko wtedy, kiedy naciśniesz spację. Musisz ją znaleźć i kliknąć.
komentarze:
2010.11.20 06:10 Cosi
Gra byłaby trudniejsza, gdyby każda plansza była na czas.
2010.11.20 06:16 Piotrek
A więc niniejszym udostępniam ją na licencji GPL lub dowolnej zatwierdzonej przez OSI i zapraszam do zmieniania.
2010.11.20 06:17 Piotrek
A pochwal się, do którego poziomu doszedłeś (do którego starczyło ci cierpliwości).
2010.11.20 07:09 Cosi
Nie chodzi o cierpliwość, tylko o oczy. Na ósmym zaczęły boleć ;-) Następnym razem spróbuję dojść trochę dalej.
2010.11.20 07:52 jfedor
Ja doszłem do 13 i obawiam się, że jeśli będę kontynuował, to przyślę ci potem rachunek od lekarzy.
Ale bardzo dobra gra. Zastanawiam się czy wersja na komórkę by miała szanse powodzenia.
2010.11.20 07:58 Piotrek
O, to nieźle. Ja na 10 się poddałem - szukałem i nie znalazłem. Jeśli ktoś chce zobaczyć, jak wygląda hardkor, niech w źródle (to jest sam JS, bez PHP) niech zmieni zmienne width i height na samym początku programu. 40x30 wygląda nieźle. Ale przy naprawdę wysokich lewelach przeglądarka już mi nie wyrabiała.
2010.11.20 08:01 jfedor
Punkty mogłyby być od czasu i od tego ile razy wcisnąłeś spację. Tak jak w golfie, ileś wciśnięć jest par for the course.
Kiedyś się bawiłem takim softem, który na podstawie obrazu z webcama robi śledzenie gałki ocznej. Precyzja nie była powalająca, ale spokojnie wystarczałaby do stwierdzenia np. na którą ćwiartkę planszy patrzy delikwent. Można by tego jakoś użyć, żeby szybciej doprowadzać gracza do szaleństwa.
2010.11.20 08:13 Piotrek
Doszedłem do 18. Uff.
2010.11.20 08:16 jfedor
16.
Jakie jest słowo na mylne przekonanie, że wydarzenia na świecie mają związek z twoimi działaniami? To byłby dobry tytuł dla tej gry.
(Tak, wiem, \"demokracja\". Ale nie o to słowo mi chodziło.)
2010.11.20 08:29 jfedor
19.
O wiem jak mogłoby to działać. Spacja mogłaby zmieniać twój kwadrat tylko wtedy kiedy na niego *nie* patrzysz. To by uniemożliwiło rozwiązywanie wyższych leveli metodą brute force (skanowania po kolei niewielkich obszarów).
2010.11.20 08:33 Piotrek
Ja myślałem, że dla utrudnienia mogłyby być kwadraty, które dla zmyłki czasem słuchają mojej spacji, ale nie zawsze. Na przykład mniej więcej dwa razy na trzy, losowo.
2010.11.21 04:14 Cosi
18 i teraz wszędzie widzę migające kwadraciki ;-)
powrót na stronę główną
RSS